Fredag!

Ja då var det fredag igen! Jag e rent slut,haft så ont i ryggen och huvudet idag-malcolm vägrar vila när jag är hemma-tycker väl jag är intressant hahahaha

Sedan kom Morgans far och hans tant och hälsade på-de bor annars i Småland,Och Faster Linda kom också och vi åt tacos godis ja hela faderullan,nu är det diskat,dammsugat och undanplockat och jag tänker knyta mig för att vara laddad inför mitt tvättpass imorgon bitti,samt fotografering av Malcolm och tjejmiddag.

Så lördagen är fullbokad. Söndagen har vi bestämt att vi ska åka skridskor i folketspark med Melwin-så en mys söndag-det är aldrig fel.


Nä vet ni vad-ett glas pepsi,två alvedon,och söta drömmar är vad jag önskar mig just nu,och pepsin och alvedonen kan jag fixa drömmarna ja de kommer väl av sig själv kan jag tänka.

För att svara på Petras inlägg-Jo det är ok att jobba,Morgan nja han sabbar väl inte allt :-)  Trots allt bara 2 dagar han är hemma hihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0