här är jag!!!

Japp har varit lite dött här men inte haft så mycket att skriva om,har hittat min favorit sida facebook,det är så kul!

Vad har hänt då jo jag är inne på min andra arvbetsvecka med att jobba måndag och tisdag,det går bra,kul att göra ngt annat än att vara mamma,men det är skönt att det bara är 2 dagar i veckan,en mjukstart efter att inte ha jobbat på länge.

Vi har varit på dop till en liten gosse Thor-jätte fina vänner som hade dop och 30 års firande i ett-så mysigt dop!
Söndagen bestod av träning och slappa.
Fredagen var en tös A här hemma och lekte-så dagarna har gått sin gilla gång.
Morgan är rent slut efter att vara hemma 2 dagar i veckan så det är ganska kul att se.

Idag cyklade jag till jobb - duktig Louise!!
Samt att jag har städat här hemma idag ska fortsätta om en stund!
Pratat med min väninna både på telefon och facebook,inte pratat med Morgan så mycket men det kan  vara skönt det med :-)

Nu ska jag glo lite på tv och äta popcorn innan jag ska kämpa att hålla mig vaken till prisonbreak det gör jag genom att städa och duscha-så jag håller mig sysselsatt- synd att det inte syns att jag städat ca 30 min efter att barnen gått upp imorgon :-(

Nä inte mer att skriva nu mer än att veckab går snabbt,på fredag ska vi se på disney on ice,lördag 30 års fest,söndag ta det lugnt och bara vara.

Sedan är det ny vecka igen!!!Ja så går det-alla helger är uppboka framn till slutet på februari-faktiskt riktigt kul!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0