helgen går mot sitt slut!!!!

I fredags var jag min man och mina föräldrar på disney on ice-vilken show riktigt fint,man fick bli en liten flicka igen för en stund :-)

Igår var det dax att tvätta sjukt mycket tvätt då det var 1½  vecka sedan vi hade tvätt tid-men men,när det var gjort var det dax att göra sig iordning inför kvällen som bjöd på 30 års partaj-riktigt skoj,träffade många man ej träffat på många år,aktiviteter bokades in under sommaren-så ja det blev en riktigt lyckad kväll.

Idag får vi se vad vi ska göra,ta hand om hemmet lite tror jag behövs,kanska hälsa på några vänner på landet,vi får se!

Imorgon är det dax att jobba igen i 2 dagar-så är det-men det känns ok!


Ha det gott alla som läser nu ska jag leka med ungarna sedan vika tvätt,tvätt och åter tvätt!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0