Mitt liv som mamma

Ja idag fick jag en trevlig pratstund med en underbar väninna!

Håll tummarna för oss att vi får barnvakt i helgen för får vi det så blir det utgång-med fylle,dans ja allt!!!! då ska min barndomsvän med om hon får barnvakt-fatta typ 10 år sedan vi festade ihop sist-gjort allt annat utom det de senaste 10 åren!

På måndag blir jag mamma på deltid hihi-då ska jag tydligen börja jobba två dagar i veckan-intressant lite svårt att släppa mitt hem och mina rutiner till Morgan hihi-puss på dig!


Idag e Melwin på dagis,Malcolm sover så jag ska passa på att lägga in tvätt-jippiieee vad kul!

Sedan ikväll blir det träning för första gången sedan ledigheterna-ja vi har ju wii fittat så klart-men idag blir det friskis ska bli skönt!

Ha det gott alla

Jo nu har vi fått fint i hallen också-snart helt färdigt-ska bara kompletera med lite saker från IKEA!

Adjöken på er

Kommentarer
Petra

Hej Hej... hur går det att jobba??

2009-01-16 22:01:11
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
linda

Var håller du hus???

2009-01-17 17:08:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0