onsdag=fredag eller?

Nja egentligen lill lördag!! Men hur som helst har man jobbat i två dagar-gjort mitt denna veckan.
Idag e båda barnen hemma,och vi skulle ge oss ut på äventyr utomhus i vår/vinter vädret-men Morgan hade satt vagnen i bilen och körde iväg till ystad-så ja vi kommer ingenstans!!!!!Vi får sitta inne hela dagen,ni kan ju gissa vad melwin gillar det :-(  Jag ville också ut och göra lekplatsen ju och hämta mina kvarglömda glasögon på jobb!!! Men men det löser sig det med.

Så idag händer det inte mycket.
Imorgon ska Melwin till dagis och även på fredag-sedan är det helg igen. Denna helgen har ett litet lugnare tempo hoppas hag.Lördagen består av 1 års fotografering av Malcolm samt tjejmiddag hos en väninna-ska bli trevligt att få sitta ner i lugn och ro till serverad mat och bara njuta av mat,sällskap och dricka gott!

Söndag det veti hundan-vet det är ngt vi ska ska göra men jag kommer ej på vad :-(


Ja sedan är det ny vecka och på tisdagen fyller jag år-hmmm ngt jag försökt förtränga vill ju inte bli äldre-jag känner mkig redan som en 80 åring som knappt kan röra sig.Hur som helst så blir man 27 år gammal-snart 30 med andra ord!!!!!!!Usch!!! Man börjar ju tillhöra den äldre generationen-men i de flesta av mina sällskapskretsar är jag fortfarande yngst och detta trivs jag med,och vill jag bara känna mig  liten en dag kan jag bara åka till min Bror Tommy och få vara lillasyster-det är skönt!!!


Jaha hur ser eran vecka ut då?

Kommentarer
Anonym

Hej ja du snart kommer du också över gränsen hihih, lördag blir det lugnt tempo?? på en sjuårs jubileum? ja vem vet :):)

2009-01-28 21:30:32
Petra

Allt bra? Hur går det med att jobba igen o lämna hem och barn till Mogge?? Förstör han alla dina rutiner??

Kan tänka mig det:)

kram

2009-01-30 12:31:30
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0