slog sig blodig=akutbesök!

Japp då var det gjort,nu har vi tagit ett kliv in på det nya året,giss var jag och melwin tog vårat kliv,jo in på akuten. Han låg och sov så gott i sin säng,nästan alla gästerna var kvar-vi hade faktiskt riktigt kul!!!Länge sedan jag skrattade och hade så mysigt! Rät var det är hör vi ett gallskrik-springe in på pågarnas rum-Melwin har då blod överallt-trodde han hade slagit sönder munnen igen och tanden hade åkt,men nej!! Han hade slagit i sitt öga antingen i tågbordet som står bredvid sängen eller i sin säng gavel-ögat glipsde ganska mycket så var var tvugna att åka in med honom-turen i detta är att vi slapp vänta och han slapp sys-blev tejpad!!Så det bör läka ihop-men jag och min fortsätter i samma tursamma anda haha. Väl i säng 3:15 eller ngt sådant så fick man sova till 06.20 då ville Malcolm gå upp sin vanliga tid för han hade ju sovit gott hela natten.
Jag har då bestämt mig för att ta första passet,melwin sover fortfarande  han är rent av banan. Sedan får jag vila senare idag :-)

Massa disk att ta också så här är att göra förrutom, att undethålla pågarna vill säga!


Men ett gott slut och ett gott nytt till er alla!


Andreas,Josefin och Hanna,Panda,Per,Cia och alice,tack för ett underbart nyår-detta kommer jag att minnas !!!

Jo måste bara skeiva en sak till!
Efter maten fråga jag alla vad de tyckte var bra med 2008-vi kom fram till att det var ett bra år.

Mina goda minnen var i februari-min lille son Malcolm föddes!
Maj Malcolm döptes,fick lunginflammation,vi var på bröllop!
Juli-astrid lindgrens värld -såklart!
Augusti mitt brösarp
September-USA
Oktober- Melwin blev 3 år,stor kille nu
December-ja det var en månad som bara for iväg-tack för ett bra av slut på denna månad och detta år!


Kommentarer
camilla

oj vilken början på året för er, tur att han slapp sy och ögat klarade sig. då kan man verkligen säga det var nära ögat:)

så skönt att du fick en trevlig avslut annars på året med mycket skratt det behövde du,

lite synd bara att du inte verkar till att tycka få det med oss tjejer längre, vi har haft det så roligt en gång i tiden, tycker jag i allafall, kram ps när börjar du jobba? ds

2009-01-03 10:18:36
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0