fredagsmys!!!

Halloj hoj hoj!
Nu var det ett jävligt bra tag sedan-typ för länge!

Ja vad har du hänt-Malcolm har blivit färdiginskolad på dagis(igår) går sådär-men var gladare idag-även passat ppå att driva med sina fröknar.Kanon dagis har han fått!Går inte lika bra för storebror som saknar sin lillebror och verkar ej trivas på sitt dagis-så rektorn är kontaktad och vi ska se vad som blir bäst för Melwin-min kille han ska ha det bra det är det viktigaste
Melwin fick öron inflammation natten till igår-ajaj ont ont-antibiotika-ny tid ev nytt rör! Hemma idag också dock med sin pappa för idag var min första arbetsdag sedan juli måndad-nytt ställe nya människor nya utmaningar och möjligheter-skoj!

Japp så är det fredg-nu börjar vi leva i kartongvärlden känns det som-en kartong här och där försöker dock ha de samlade då barnen gärna börjar packa upp allt efter att man packat ner det. :-)

Hur som haver så har veckan varit intensiv
Helgen som kommer består av tvätt,tvätt,tvätt! skogen tror vi med grillning osv..japp och en massa mys!
Imorgon fyller min systerson 11år stor kille! Tyvärr åker vi ej till honom då min syster har massa djur som vi ej tåler!men men han har säkert kul ändå.

Men nu är det dax för fredagsmys!!!!! Lovar vara bättre på uppdateringar nästa vecka nu är det sk"livet" börjar. Nästan så man blir sugen på en till!Drömma bör man!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0