Jag är tillbaka!

Hallooj var ett tag sedan men har ej haft internet-ganska skönt faktiskt måste jag säga!

Idag så var det fotboll med några goda vänner på middag-det såg väldigt mörkt ut-men som sagt det finns bara EN och han heter Zlatan! Tack!!!

Imorgon kommer det packas lite här hemma för att lindra mina småfrispel en del ,-)

Morgan har arit bortrest i 5 dagar-och nu är han hemma igen-så familjen är samlad.
Det går bra för Melwin på dagis-Malcolmms inskolning går bra-visst blir han ledsen är ju mors lille påg :-) Men han verkar ändå fixa detta bra.
Så på torsdag börjar allvaret-då ska man börja jobba efter 10 veckors ledighet:-(  samtidigt spännande med nytt jobb-
Onsdagen ska bli riktigt rolig-då gör vi en ny loouise extreme makeover-då intar jag frissan i 2½ timme för hel ändring på frissan igen för 3-de gången sedan april måndag ;-) Både färg och form skall det leka med och det ska bli så kul!!!

Imorgon kanske vi även beger oss till skogen pm blåsten lägger sig.
Just nu har Malcolm väldiga problem med sin astma-får mediciner var 3-de timme-tradigt men det är en duktig påg det. Melwin har en längre tid sparat till ett Thomas plug´n´play tvspel och idag fick han ihopa sina sista pengar så han kunde köpa sitt spel-så det blir väl lite lära honom om detta också imorgon.

annars så ja börjar hösten komma och det är ganska skönt-för en gång skull-nä helt allvarligt vi ska ju flytta snart så det kommer bli en rolig höst-den roligaste sedan 2005 då Melwin föddes.

Men nu tänker jag städa och diska litta med min man sedan nanna kudden några timmar-ha det gott alla och sköt om er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0