sicken måndag!!!

WOW!!
Kände på mig redan på morgon att det skulle bli en bra dag-Melwin skulle till ny avdelning-och jag bara kände att allt var kanon -på bussen lyssnade jag på radio-tjuvläste sms som tonårskillen framför mig skrev till sin kärlek-så gulligt!!

Väl till jobb-riktigt trevligt bemötande där med-fullt ös direkt så som jag vill ha det .-)

Sedan så väntade jag service killar som skulle fixa ett skrivbord-och vem tror ni klmapar in genom dörren om inte min största ungdoms kärlek(som jag dock aldrig fick) jag betedde mig som en tonåring-kunde knappt fatta mig-att denne kille fortfarande kan göra intryck efter 10 år men det är som vi diskuterade-ens stora kärlek är ngt speciellt.Hur som haver så fann jag ju en ny stor kärlek MORGAN! Så alla ni som sitter och tänker ett och annat-ja Morgan kan än idag göra mig knäsvag om än på en annan nivå. jaja dagen blev ju perfekt!

Jobbade sent till 21-nattmöte
idag på det igen dock tidigare-stackarns barn fick väcka dem för de skulle börja halvsju idag-dock hämtas de vid 11-då Malcolm ska vaccinerad vid halv tolv.

Och jag hoppas att min dag blir lika bra som igår och eran likaså-och vet ni kärleken kommer nog i vecken igen-måste ju installera också!!  ;-) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0