torsdag-var tog veckan vägen?!

Japp torsdagen börjar lida mot sitt slut-veckan har som vanligt varit fullt upp. Men även om det är jobbigt och man känner ett tryck över bröstet så vill jag att allt skall gå superduper fort nu-för nu vill jag bara flytta-packningen har vi startat på riktigt allvar nu-för som grannen sa när man tror man är ärdig har man ca hälften kavr typ och så vill man ju inte ha det.

Hur som haver killen från förr kommer ej och installerar :-( haha ni måste ju tro ett och annat-men att se en gammal vän är oftast trevligt.

Japp nu lider det mot sitt slut av dagen,veckan,månaden och även året-men början på något nytt, ntt dagis,jobb och nytt liv i vårat underbara BARA.

Men när det trycker för bröstet stressen och alla uppgiften man som bla förälder har,och som person själv,alla dessa krav man ställer mest på sig själv så längtar jag hem -hem till mitt Brösarp.

Men men imorgon fredag har vi äntligen fått tvättetid-har väl 12 maskiner att tvätta har lyckats tvätta två idag när de andra i stugan var färdiga.

Lördag får jag min makeover-ska bli så kul och skönt att kapa håret!!
På källen så beger jag mig hem till fina frissan med familj och håller lördag-kul kul!
Söndag ja vad skulle vi nu göra på söndag-japp minnet sviker men detta kommer jag nog snart på...

Broder i norr kul att träffa dig med familj i helgen-ses snart saknar er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0