usch usch usch!

Ja så känner jag just nu och allt som kommer i min väg slängs! Jag börjar ju som sagt få aningen frispel på att bo här-och i denna sk röran-usch inte min grej riktigt-men får väl försöka hålla ut i 1½ månad till sedan beger vi oss till underbara Bara.

hur som haver så är jag mer än väldigt bra på att sorter och göra mig av med saker numera.
Japp så är det oxh det är härligt att vara selektiv.

Ny vecka på väg att starta men först lite äventyr så här på en söndag-vädret verkar vackla lite men kl är bara 08.00 och vi vill till skogen-men Melwins stövlar glömdes på dagis så vi får ju se om det går -annars får vi väl införskaffa ett par till-inte så kul för han behver ju snart fodrade-men vi får se vad vi tar oss till med det dielmmat.

annars så är det ny vecka imorgon-ska försöka dra iväg Melwin till dagis-jobba jobba jobba-hem laga mat-leka,kvällsfika,läsa saga,barnen sove,packa en låda,sova sova sova.
Vakna upp på cykeln till jobb-jobba kort dag då jag och Melwin skall tampas hos läkaren ang hans tarmar. Gartta min storebror Jörgen!
Hem laga mat-ja samma visa igen-fast även kolla på idol-gud Anders Bagge -jag är helt klart kär i denna killen-helt suverän-eller så är det för han påminner en del om Morgan!

Onsdag-jobba jobba jobba-morgan hämtar barnen-hem och vända-mamma kommer och leker med pågarna vi tillbaka till Bara på f-möte-hem nanna nanna nanna-torsdag-cykla cykla cykla-jobba,jobba,jobba-hem laga mat,leka,natta barn-sova sova sova!

Fredag underbara fredag!!! Då bar det av till kalas efter dagis-till Alice Ballis som fyllt 3 år-japp en kväll på party-sedan hem-sedan är det lördag-så långt har jag kommit i planeringen just nu!

Men det är inte så att jag känner mig stressad och längtar till Brösarp där kroppen finner ro!Inte alls!!! Det är inte så att jag får mina frispel och bara vil komma"hem"! Haha nä nu ska jg fånga dagen-med att börja väcka Morgan-vika tvätt och sedan åka ut på äventyr!


Kommentarer
Josefin

Ska bli spännande att få se bilder på ditt hus! Kanske det blir någon tjejmiddag där med?

Du ska se att tiden rusar iväg och vips så stårr du där och ska flytta!!!Så var det för mig när jag flyttade till furulund!

ha en bra dag!

Kram Josefin

2009-09-16 07:27:51
URL: http://www.cozpar517.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0