Midsommar är över!

Japp den är nu över-Malcolms ingrepp gick bra-har ej mått så bra efteråt men igår började han bli sig själv igen.Läkarna fick sugit upp slem från lungorna,som han låter fn så måste det påbörjas en ny antibiotika kur igenför att undvika lunginflammation-Lillebror!

Midsommar gick annars bra,fast Malcolm var litta hängig!
nu verkar sommaren ha kommit till mitt underbara Bara också.

Just nu har jag ett mål som jag måste försöka nå om en vecka-fn ser det dystert ut men men vi får se hur det går.


Barnen går sin sista vecka på dagis-sedan ska de vara lediga i 7 veckor-härligt!!!

Trädgården fixas och donas det i så den blir så fin så-även planer för framsidan-och JA DET VAR MIN IDÈ MORGAN!! Puss puss

Ha en skön dag alla ni där ute-sommaren är kort.....så ta för dig solen skiner ju kanske bara idag.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0