jaha sicken fredag!

Ja då var det fredag en dag som varit en fin dag-blev lite ledsen för en stund sen men det går över det med.
Panda erbjöd sig att komma hit och hjälpa Morgan idag-när han kom hade han med sig fullt med mat som vi grillade-mums blidde det-barnen var lyckliga! Panda träffade grannen som egentligen skulle på date-han bjöd in honom på mat och jag tror daten blev inställd för grannen blev full haha
Nu är kl 21 snart skall jag vila mina arma kropp-imorgon ska det läggas plattor och gå på kalas!
Malcolm hoppas jag är på bättringsvägen-fina lilla gossen!
Melwin har fått en kompis-grannflickan de leker jätte fint-haft en mysig dag tillsammans-han har även hjälp sin pappa handla grus.
Imorgon kommer mina föräldrar hit och hjälper min man och panda och grannen alla dessa gubbar ska lägga sten -fast jag tror ej grannen hinner vakna i tid ;-)

Själv så kommer jag nog sitta i en stol och sköta vätske och fika pauserna:-)

sedan är det kalas i Höör
trevlig helg alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0