Ja ännu en dag att bocka av

Fy vilken dag,spenderat första halvan på dagvården med Malcolm . Gick därifrån med samma frågetecken som tidigare. Om inte fler hahaha.

Gossen får vara hemma en dag till....sedan hoppas vi att han kan gå till förskolan efter en vecka. Denna omgången.

Vi kunde inte se julkalendern i morse så nu väntar vi på att den ska börja.
Jag satte mig här en stund( tjuv äter julkolorna) ja jag vet att jag inte borde men ibland så känner man liksom att "the botten is nådd". Och det är den för mig just nu!

Mycket tankar och känslor just nu som maler i huvudet på mig. Beslut som ska fattas,smällar att ta. Orkar jag det just nu? Nä! Det gör jag inte!

Men en kola till orkar jag. I år ska jag ge mig på ngt svårare,eget pepparkaks hus,spännande kan det bli. 

Vad osammanhängande jag är idag känner jag, (idag också tänker ni)
Kanske skulle komma med ngt positivt också.......vänta måste tänka.......jo jag och Malcolm intog Build à bear idag köpte julklappar till Amerika kusinerna,jag smusslade till mig julklappar till pågarna också utan att Malcolm såg,Malcolm fick poliskläder till gammelsmurfen och Melwin fick en skateboard till tigerbebis. Ja jag skämde bort dem lite med saker idag. Men idag kunde jag det.

Nu är det julkalender ....kram på er ag jag tar en kola till

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0