Jag lever

Idag känns det verkligen SVINKALLT!

Mindre trots idag,skönt men kompisförbud,iPad och skylanders förbud kvarstår denna dagen också,så kanske det blir lugnt resten av veckan(kan ju alltid hoppas)

Imorgon ska vi vara på dagis tidigt de ska köra luciatåget ute 7.30 på morgonen,tråkigt men nu målas det om så de kan inte ta alla inomhus. Men Malcolm ser verkligen fram emot det,stora killen,hade ju varit kul om folk förstod att han blir 5 år om 2 månader och inte behandlade honom som en 2 åring!!

Nä nu får vi se vad dagen har att erbjuda,jag är rent stel men en tvätt måste jag orka med Melwin behöver få tvättat sina byxor,köpte nya men han sliter upp dem eller växer ifrån de, på löpande band och smutsar ner sig men det är ju bara hälsosamt ! Så jag gnäller inte. Dock inte så jäääätte kul att tvätta alltid haha

Jag har köpt dubbar till skorna men fast jag är på pälsad och ordentligt klädd blir det nya extra promenader just nu skoskav,men trots dubbarna så spänner jag mig jätte mycket när jag är ute och går och kylan får min kropp att kapitulera. Men hur jag än kämpar så kvarstår vikten,slutat med läsk på vardagar äter mest frukt på dagen,bra frukost,lite mindre portion mat till middag,små äter inte kakor men visst blir det mer nu till jul när man bakar mer osv. Meny ändå står jag helt still,detta är en så. Dag när jag saknar mitt gamla jag! Men men det blir nog bra ska ni se.

Känns som min blogg har blivit lite tråkig,eller är det mitt liv som just nu är enformigt?
Va skulle Ni vilja läsa på min blogg?
Tänker göra en mapp med mina recept och dekorationer jag pysslar med.
men vad är ni mer sugna på...kanske smaskiga detaljer ......tyvärr finns inget smaskigt här inte ;-)

Hursomhelst det ni löser är en inblick i våra liv,denna eviga bergochdalbana med oss själva och barnen. Saker vi gör,saker jag stör mig på och gillar .......
Nä jag får väl fundera lite på om jag skulle komma på ngt annat att skriva....snacka skit om andra( nä det gillar jag inte) ,berätta hur bäst jag är( nja jag är inte så självgod) ,berätta hur hemsk jag är(ah det är andra så bra på ,så det behöver inte jag bekymra mig om)


Nja tar mig en funderare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0