Jippie dagis

Idag en vecka senare ska vi gå till dagis. Hoppas nu han håller sig frisk!

Idag blir dagen då jag måste ta fet lugnt,har varit en helvetisk vecka för mig och min kropp.

Tog med Melwin till emporia igår, vi fick shoppat lite julklappar.

Men fortfarande återstår våra barn....allt är ju så himla dyrt!!!
Ska man ge lite saker och vänta till mellandagarna med de största sakerna? Hmm jag vill inte verka snål men vi måste tänka väldigt ekonomiskt här hemma. Bl.a. Pga min lilla pension jag har.

Men nu ska jag fixa med morgonfixet... Blir lite mer stress eftersom julkalendern tar lite av våran "göra sig i ordning tid" .
men vad gör de när barnen gillar kalendern och vi vuxna med,jag minns lite från förra greveholm hade en klasskompis som var med där.men det enda jag inte riktigt gillar är anden i glaset grejen....vad tycker ni om kalendern?



Kommentarer
Tommy

Hej! Absolut ingen fara alls .. Huvudsaken är att ni är på benen och förhoppningsviss får hålla er friska!

2012-12-06 08:42:45
URL: http://tommytott.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0