Kom kom signade jul

Idag börjar julfirandet med mina fina bröder och deras familjer!

Kroppen väljer såklart att strejka,men idag ska/kan den inte vinna.
Det ska umgås,leka,pysselstuga,äta och bara vara och fira jul.

Nu sitter jag med ipaden och en kopp kaffe och det enda som hörs är barnens och mannens snusande och snarkande.och tvättmaskinens/torktumlarens brus.

Har planerat planerat dagen i detalj om allt går som jag vill(brukar inte ha den turen) och barn+kropp samarbetar .vi får se hur det blir med det ,får ta det som det kommer. Tyvärr ser inte ovanvåningen ut som jag önskar,men renoveringen kommer nog sättas igång i mellandagarna så det är bara att blunda och hantera det på bästa sätt för sedan vet jag att det kommer bli skit bra.

Men nu ska jag njuta av mitt kaffe.

Jo förresten om ngn har vita Billy bokhyllor ni vill bli av med till ett bra pris så tveka inte att höra av er.

Kram på er.....och glöm inte att julen handlar inte om dessa förbannade klappar utan om att rå om varandra.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0