Ledsen orolig men lättad

Hur går alla känslor ihop?!
Man tänker gjorde vi rätt?
Vi har vuxen ansvar även i skolan och på fritiden.
Vi måste vara barnens röst !!

Jag vet att vi gjorde rätt! Men samtidigt blir man orolig . Jag vill gärna skriva vad det handlar m men med respekt för inblandade gör jag inte detta,väljer att enbar reflektera mina känslor.

Idag är det avslutning på simskolan! Spännande detta! Speciellt för Melwin Malcolm kommer få diplom men gå kvar i baddaren ett tag till,bottnar ju knappt hahaha. Men hamnar så kul och känner sug stor!

Julen närmar sig med stormsteg. Helgen ska det pysslas ihopa julklappar i år sattsar vi på lack inte tejp, kan bli intressant och mysigt detta.

Morgan ska iväg imorgon kväll och jag och barnen får underhålla oss själva ....brukar bli bra det med.

På söndag är det julmarknad i Bara Morgan och Magnus ska stå med JR produkter och de kommer ha kanon erbjudande!! Så missa inte det.

Nu teletid med läkare.



Kommentarer
Tommy

Tusen tack för presenten :)

2012-12-07 14:41:11
URL: http://tommytott.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0