Miss i nassa

Ja igår sade kroppen till igen! Extrem skallebank men jag genomled simskolan med två stolta killar en som klarade baddaren och Melwin som äntligen klarade silverpingvinen! Mors pågar det. 
Ännu sitter jag här med fortsatt huvudvärk,kan inte sova kl är05.30 ,oh tänker ni då kan du få mycket gjort. Jo så tänker jagmed men kroppen vill inte och jag vill inte riskera att väcka ngn heller. Så blogga och ta en kopp kaffe in jag börja med,ev en maskin tvätt. Eter räksjukan var jag aldrig komma ikapp.
 
Idag har jag och killarna bara pepparkaksbak och tippen inplanerat. Morgan ska på ngn tillställning  .Skönt att se vad dagen har att ge.
Blir väl att det trillar in kompisar som hjälper till och bakar. Bara trevligt med huset fullt av barn.
 
julen ja denna julen,kan bara säga att den inte blir som förr,ser verkligen fram emot den!
 
Snart är det lucia....ska bli så mysigt.....lite extra speciellt att se Melwin i körkan( håll dig frisk) han var sjuk förra året. Det är alltid en sådan ljuvlig stämning kring lucia .
 
Hur ska ni fira lucia?
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0