Nu är glada julen slut slut slut

Ja julen är kommen och förbi! Det blev en underbar jul med många Goa stunder med vänner och familj.
Annandagen då reste jag och mannen oss upp skrev ner en lista och en strategi. Vi har börjat med trappan! Det kommer ta tid och många frispel men bra blir det,det blir det alltid när Herr och Fru Wallén är i farten!
Hatar ju stök osv,men jag fokuserar nu på att plocka bort ju,en så här blir lite ordning och reda. Barnen kommer leka hos lite kompisar idag,men först tänkte vi inta IKEA! Det lotten föll på mig,hatar verkligen det stället,hittar ingenting,massa folk,jätte stort ja you name it,efter en stund där och jag är rent slut i kropp och knopp,men jag har ju en ide så det är ett måste!
Barnen myser verkligen och njuter av sin ledighet,leker med alla fina julklappar,med varandra. Och jag lever fortfarande på Melwins underbara konstaterande. Förra året grät sig pågen till söms vid jul,det kom ju inga barn! Men i år blev det att fira in julen med bästa vännerna och deras tös och på självaste julafton kom min fina barndomsvän och hennes tös till oss på julen! När Melwin la huvudet på kudden den kvällen så sade han -Mamma detta blev den bästa julen någonsin! Det var då jag visste att min jul var gjord! Är barnen lyckliga är jag det med!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0