Sätta på och sätta på

Hmm skulle behöva städa golven så det går att röra sig här,men får väl vänta tills familjen vaknat. Men jag har planerat morgonen. Igår ja igår då stötte vi på patrull!! Inget funkade för att få bort färg möget från trappan! Hmm hittade lösningar dock vääääldigt dyra men fina ;-). Det hela slutade med att jag tänka er JAG bad om hjälp!! Av folk som kan detta! Och underbara människor finns det,det ställde upp innan jag ens hann fråga färdigt!!! Bara så där!! Hjälte med maskiner osv! Det kallar jag medmänniskor och underbara sådana för det funkade!!! Så nu är vi på g igen,det jag känner är mest jobbigt är ju detta dammandet och att jag måste städa hela tiden för malcolms skull,gör inget annat just nu! Jo städar upp i köket man skulle kunna tro att det bodde riktiga grisar här! Men ack nej bara tre män med efternamnet Wallén ;-) men lilla mor städar upp frustar under tiden sedan är det glömt. Så direkt när familjen vaknar startar vi dammsugaren och sedan kommer jag efter med svabben,sedan kommer jag och sätter på tvättmaskinen! Snuskig jag är! Hahaha men efter det kan barnen inta sin nya pysselhörna i källaren med nytt skrivbord och allt!! Riktigt nöjd blev jag! Imorgon ska det nya året firas in,just nu känns det inte som min kropp klarar det,men jag får inte svika mina barn och vänner! Vi får se hur det går helt enkelt....är man där till 12 slaget så är man,det är ju det att jag kör hem så man måste vara alert hela tiden. Det löser sig säkert sa han som sket i vasken.... Vad ska ni göra på nyår? Ha en underbar dag alla och håll tummarna för oss

Kommentarer
Viktkamp

Får man se bild på pysselhörnan? =)
Vi ska fira nyår med makens bror och sambo =) Gott nytt år! Kram

2012-12-30 19:01:45
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0