Trots denna hemska trots

Ja just nu dras alla med i Melwin överjävliga trots rent ut sagt.
Försöker andas mellan gångerna,byta taktik. men inget har den effekten vi vill ha,en lugn och till freds son och en härlig jul!

Idag är det jul på galaxen,så vi ska dit och ev mormor och morfar också. Melwin vill ju visa upp sig lite såklart. Så ikväll är det Melwins kväll trots beteende .

Om 2 dagar är det lucia och det fattas fortfarande ett ljus i malcolms lucia krona hittar inte det ngnstans!!
Måste prova allt idag,jag är så sent på det i år så det finns inte! Melwin ska gå lucia i körkan på fredag så det måste provas och ha sig med honom också.

Men igår hittade jag några perfeka julklappar när jag var på Coop outlet Bernstorp. Så då är Melwin i stort sett klar speciellt om han ska fortsätta med den attityden han ligger inne med nu. Visst killen har lite bekymmer i skolan ,men allt är inte pga det. Han är sju år och detta ingår i det paketet, jag vet detta. Men nu är detta min vardag,mina problem och min tur att gnälla över det. Men vad gör jag och min man när det är som värst? Låter vi andra ta problemen åt oss? Nä vi tar varann i hand och får som en enad front och tar oss genom detta också.

Så det var dagens avreagering!! Nu är jag lite lugnare, idag ska jag enbart koncentrera mig på tvätt. Så det känns bra, ryggen och nacken samarbetar dock inte så bra idag så jag tänker ta mig till soffan äta en frukt,dricka ev lite julmust. Ja sen får vi se!

Ha en bra dag alla och snälla ta det lugnt där ute både ute och på vägarna

Kommentarer
Benny

Tag fram en svart sopsäck och ta bort någon leksak för varje icke korrekt uppförande. Kan göra underverk haha. ;)

2012-12-11 10:20:00
URL: http://dayviews.com/beren/home/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0