Utkast: Dec. 29, 2012

Igår ville jag så gärna att den gamla Louise skulle komma fram,när jag lurade mig själv hela tiden så visste jag att imorgon då får jag betala för detta. Och det får jag med ränta på köpet!!
Men inte mycket att göra åt saken,bita i det sura och skylla sig själv,trapprenoveringen fortsätter,jag gör det jag är bra på sorterar,slänger,ställer i ordning. Försöker upprätthålla en ordning i hemmet just nu som inte existerar,för att slippa för mycket städ åker julgrejorna ner idag,ett problem mindre.

Barnen ska få lite att göra idag med att ställa oordning sin ha pysselhörna i källaren,kommer bli så bra!! Med skap och bygg hörna,spisen ska upp där uppe sedan där jag också håller med med nya skåp osv att inreda och göra fint,men nu kan vi inte leka där uppe på ett tag. Så det är bara att kämpa på,blir en runda till tippen också! Ordning och reda är mina slagord!

Ge mig styrka!! Men jag och min man vi är Team Number one

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0