Förlorar hoppet även inför 2013

Sista dagen......sentimental? Nej faktiskt inte! Skönt att detta helvetes året är öveR!! Hoppas bara att nästa kan bli bra......jag kommer aldrig bli bra så den tanken har jag släppt men mina söner förtjänar att må bra,Malcolm förtjänar att kunna cykla utan att pausa och få svårt att andas.Han förtjänar att ha drömmar som slår in,han förtjänar att leva utan alla mediciner........men detta är bara drömmar,men kan det vara så att 2013 blir året då drömmar slår in?tror inte de är märkvärdigare än andra år,och jag tror inte det blir bättre heller. Ja jag må vara pessimist men det har gått så långt att jag börjat förlora hoppet.

Hur som haver trappan framskrider( fy fan aldrig mer, ngt av det värsta vi gjort)
Idag blir det att storstäd i källaren så killarna kan leka och röja där hur mycket de vill,sedan nyår i Svedala i Goa vänners lag. Om vi når tolvslaget vakna det får återstå att se.

Hör att Malcolm är vaken och berättar hemska historier för sin pappa,ungen har grym fantasi bästa är nog att han själv tycker han är super rolig.

Men nä nu när familjen börjar vakna är det dax att ta itu med hemmet igen sedan det största problemet. VAD SKA JAG HA PÅ MIG?

Gott nytt på er och skit i raketerna inte bra för er eller ngn annan eller miljön

Kommentarer
Tommy

Sv: Tack fina du!

Jag ser fram emot det nya året och hoppas det blir betydligt mycket bättre!

Gott nytt år till er alla!

2012-12-31 11:56:23
URL: http://tommytott.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0