jojoj exakt 1 månad kvar!!!

Ja då fyller jag 30! Usch ångesten växer sig starkare! Hur som haver så tycker jag det är kul att göra inbjudningskort och fina blir dem. Tar litta tid bara!

Idag ska Malcolm träffa öronläkaren-herregud killen behöver hjälp nu med sin hörsel,lider både med honom och hela familjen det är skit jobbigt!

Det är tradigt väder och det gör ju inte saker bättre heller,dock så åkte granen ner igår och resten av julprydnads sakerna,ikväll när mannen kommer hem åker gardinerna också hoppas jag-har dock inga nya fina till vardagsrummet som jag gillar!! Hmm dagens ilandsproblem! Men det löser sig alltid! Sorterat lite bland barnens leksaker,speciellt Melwin har svårt för att göra detta-me jag har tagit bort en hel del från hans rum och flyttat på saker-tror ni han har märkt någonting?! Nä inte ett smack! så litta mammapower har man allt! Det blir loppis till våren och pengarna kommer gå oavkortat till en solsemester som jag verkligen hoppas vi akn skramla ihopa till,har aldrig varit på solsemester-detta hade varit drömmen för våran familj¨.
Maclolm har redan allt han vill ha i leksaksväg och som han får plats med-så även han önskar sig upplevelser-mycket bättre tycker vi i hela familjen!Känns liksom vettigare!

nä nu ska jag ta ett varmt bad och se om kroppen kan slappna av litta!


kram på er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0