överlever!

Julen har kommit och julen har gått ,december gick i en v''ldigt fart.Men julen var mysig och nyår likaså med härliga vänner firades det nya året in!

Nytt år och nya möjligehter som man brukar säga!
Ja om en månad fyller denna tanten 30 år! >Herregud ångesten börjar nå sin topp de har annars bara varit aningen målande i ca 2 års tid!

Strax efter det fyller min lille Malcolm 4 år jag fattar inte var tiden har tagit vägen-lillebror börjar bli stor.
Strax efter det är det 2 år sedan jag trillade-2 år av rent helvete,men ni som känner mig vet att jag är envis jag ger mig inte ;-)

Idag fick barnen en mjukstart på dagis och fritids. Malcolm var ganska ledsen och har vit det i ca 1 veckas tid. De är tre killar på dagis som har hängt ihop i ca 2 års tid och nu slutar 2 av dem och malcolm känner nog sig lite övergiven! Men barn är makalösa att anpassa sig så vi vet att det kommer gå bra,men få honom till dagis idag var inte kul,han skulle inte vara där mer osv....

Det är en tuff match för våran tuffe Malcolm som kan verka väldigt tuff men är inte det så ofta det är våran rare lille gosse som oftast tänker på andra före sig själv. Han är inte alltid den som hittar på hyss eller den som börjar bråka varje gång. Malcolm är en kille som fått gå den hårda och tuffa vägen från dag 1!!! Då kan man inget annat än lära sig vara en tuff kille!

Melwin han är som en 6 åring är kaxig till tusen-men ibland kan det vara ganska kul för han har mycket vettiga saker att komma med.På nyårs afton anordnade han sitt första disco! Barnen hade superkul!
Melle Pelle börjar bli stor!!!

Ja nu ska jag vara lyssna på min kropp och vila och slänga ut julen litta grann för nu är det ´nytt år nya saker det ska vara rent snyggt och fräscht!! Så som jag skulle vilja vara som 30 åring hahahahaah


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0