Tankar

Ja som sagt mycket tankar just nu . Planering om sommaren om framtiden. Kämpat med lite längre promenad två dagar nu men kroppen gråter. Imorgon ska jag kämpa för och med mina barn på bakken.har solstolen med mig som alltid, hoppas på uppehåll och lite blåst för annars kommer det gå mindre bra, men jag ger mig inte jag kämpar för barnen . Igår var det lite klassträff på skolan, fina Melwin går fram och säger till sin fröken att mamma kan nog inte göra alla rörelserna till röris , fröken lugnade honom med att precis som barnen gör föräldrarna sitt bästa. Och med en arm och litta jävlar anamma gjorde jag min son lite stolt.
Tänker så på våran resa på Cypern. Vill be om ursäkt att det ej kommit några bilder- dåligt!
En annan rolig grej e min underbara malcolms tacksamhet han har ny fått en större cykel , melwins gamla rostig och gnisslande men en mer stolt och glad unge får man leta efter!

Var tog sommaren och värmen vägen? Jag vill ha fint väder och en underbar midsommar som förra året med massa barn och blommor i håret.... Längtar så! Men kan inte sluta tänka på hur snabbt tiden gått att ett år redan är förbi!

Nu ska jag ringa lite samtal och kanske sortera lite, vattnet e ju avstängt så tvätta eller bada går ju inte!

Ha en skön dag alla sköna människor


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0