Bilderna kommer

Det kommer bilder från resan på Cypern,men jag e lite kass på sådana saker så då får jag be min man om hjälp så kanske idag ;-) Igår sprang killarna kalvin knatte sicka kämpar de var,och alla fick de sin medalj och sin tröja! Och de hade kul,Melwin berättar i bilen hem att nästa år ska han inte springa -vi frågade varför ,NÄ fattar ni så svettig jag blev! Hahaha det är min solstolskille det! Poolen är inköpt uppe och invigd också! Så det är Cypern i Bara också hahaha Helgen som kommer bjuder på kalas och kalas och sedan en lugn morsdag här hemma i vårdat underbara Bara och trädgård! Idag tänkte jag försöka städa lite har inte gått så bra innan i veckan pga smärta,mår visserligen inte bättre då det det kändes som om jag sprang knatet tio ggr om igår hahaha Men lite måste man få gjort ,tur att man städade innan man stack så man kom hem till ett rent och undanplockat hem,men efter lek och uppacknng ser det nja nästan ut som ett bombnedslag enligt mig,jag e ju lite känslig när det gäller mitt eget hem haha. Sköt om er detta underbara väder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0