cypern du sköna

Ja efter motorkrångel.och två timmarsförsening redan kl på morgonenså kom vi äntligen på väg till cypern,malcolm var dålig i sin astma redan kvällen innan och på flyget,men väl på cypern utroper min gosse nu e det sommar och vi sket i att packa upp rotade fram badkläderna och gjorde poolerna,så nu e vi på cypern och väntar spänt på vad dagen kan erbjuda. Det lilla vi smakade på maten igår var supergott,snart väntar hotellfrukost,solens strålar har redan börjat värma min onda kropp och det e såååå skönt och malcolm andas redan mycket bättre.då fick jag äbtligen min solsemester till slut

Kommentarer
Silla

Så härligt för er.. Jag är inte alls avundsjuk.. ( jätte avundsjuk)



Njut och ha det bäst i värmen..

2012-05-13 22:37:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0