Simskolan till sommaren

Sicken service,allt för barnen och det gillar jag. Melwin berättade att han ville gå på simskolan till sommaren med skolan och att fler skulle gå på detta. För 100-:får barnen sim undervisning samt att fritids följer med dem,detta gör att även barnen kan ha ett riktig sommarlov! Underbart tycker vi så nu är Melwin anmäld till detta.
Värken vinner än en gång över mig när jag tig itu med diverse kvitton,blä men det kommer en kväll och en man som hjälper mig också.
Nu så ja jag fixa till fönsterputsaren förbereda middag,vil och hämta mina pågar,guldklimparna nr 1.
Vet ni vad???? Vi ska till Cypern!,!!!! Vi ska till Cypern!!!
Håll koll på bloggen för ikväll läggs det upp en super rolig tävling !!!!

Kommentarer
Silla

Svar: Inga problem alls..



Va roligt då längtar jag tills ikväll...

2012-05-04 14:48:45
Silla

Svar: Tack fina du..

Ja det var roligt med festen.



Jag har delat tävlingen på fb..

2012-05-07 09:04:26
Marran

Jobbigt med värk, se till att mannen ge dig lite massage ikväll så kanske det blir lite bättre

2012-05-10 11:18:44
URL: http://marilens.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0