Gode Gud!!

Fredag ja idag är det fredag,och igår fick jag reda på jobbiga saker som händer i ngn av mina syskons familjer. Kan bara säga att en en gång har högre makter visat sig!!!! Och det tackar jag dem för!!

Malcolm han längtar till imorgon när han ensam ska sova över hos en kompis. Hoppas verkligen det går bra!
Själv är jag inte med och lämnar :-(
Blir för stressigt för jag ska på BLOGGMIDDAG,ska bli så kul,och jag har en liten surprise med till alla som kommer.....jag älskar ju överraskningar och små saker som kan göra en glad,och jag älskar ännu mer att göra ngn annan glad.

Melwin ja detta underliga ljuvliga barn,min tänkare. Han var ledsen igår tydligen var någon inte så snäll i klassen,men efter samtal med fröken skulle detta redas ut. Så det känns bra!

Men idag är det fredag och allt vad det innebär, farmor kommer hit,och det är simskola. Egentligen disco på skolan också men Melwin kommer inte kunna gå,eftersom jag och min man är bortbjudna.

Och på söndag ska vi hämta Malcolm och sedan bara mysa för på må dag-onsdag åker Morgan till Stockholm.

Jag fick höra en sak av Melwins fröken igår. Louise du verkar vara en stark mamma!! Hahaha jag har varit stark ,jag är inte det längre men jag visar inte barnen det.

Vad fröken i vet att i min ensamhet fäller jag tårar ,tårar av ovisshet,rädsla och känslan av att inte kunna hjälpa mitt barn mer än vad jag gör. Eller är det då man är en stark individ,en som alltid reser sig upp oavsett hur många gånger man faller? Eller är man bara väldigt envis?!

Sedan har jag bestämt mig att på söndag har jag beställt att jag ska få julkänsla och eventuellt kommer det upp lite saker då,eller så pysslar vi dekorationer. Bäst att julpynta när Grinchen är i Stockholm ;-)

Nä nu ska jag vila mig,kroppen sade ifrån i natt och ska jag ta mig igenom denna dagen så måste jag samla kraft,sedan får jag ta tag i hemmet.

Puss på er


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0