Dagis barn!!!!!!!!!!! Grrrr

Kommer smått glad för jag mår kasst efter tandläkarbesöket. Det tr mig över en halvtimme på dagis för Malcolms ena känga är puts väck!!!!! Alla letade då menar jag alla!!!!!! Till slut orkade jag inte mer lånade ngns stövlar till Malcolm och drog hem. Efter en stund hemma ringer dagis fröken glad att de har hittat kängan bland leksaker i en låda!!!!!!!!!!!!!! Alltså har ngn gjort ett bus!!!!!! En vanlig dag hade jag skrattat och tyckt vad påhittiga barn men idag var ingen sån dag! -svarade bara tack för hjälpen och det ante mig!!!! Malcolm var ganska snabb på vem han trodde det var så det kommer jag meddela personalen om imorgon.

Väl hemma lagade vi mat, gjorde läxa , pratade med Morgan som sitter på tåget hem,Malcolm var trött idag så vi har tittat på lilla Anna och nu väntar vi på att labyrint ska börja.

Godkväll på er
Och JA jag VET det heter FÖRSKOLA men vi säger dagis. Och kommer fortsätta säga dagis!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0