Nya tag

Ny morgon nya tag!
Barnen hjälpte mig sortera i köks skåpen igår och sortera vad som skulle med på barnloppisen på söndag. Blev en del! Skönt att rensa- balsam för själen!

Måste hämta Malcolm tidigare idag och justera hans glasögon.

Annars ska jag höra det jag är sämst på- slappna av!
Men först försöka motionera lite och rensa kroppen på skit och huvudet på tråkigheter.

I övrigt hade jag hoppats att min sjuårings trots och tro att han är den som bestämmer hade kunnat lugna ner sig lite . Jo jag märker skillnad på trots och när killen inte mår bra!

Jag har vunnit ngt i en godis blogg tävling hoppas det dimper ner i brevlådan idag


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0