Blandning av sött och surt

Ja detta blir ett mixat inlägg tänkte börja med det som är mindre kul!
Jag mår som en del säkert inte förstått så bra om man bortser från nacken. Är stressad inombords,problem med magkatarr,orolig,härtklappning mm...........tanken har slagit mig att nu är det dax att dra i handbromsen. Men hur lätt är det när man känner sig"jagad" orolig för framtiden osv
Mina kbt tips är svåra att ta till sig nu!

Men strunt i det,fn har jag dragit i handbromsen och sitter och bloggar,känner mig ganska lugn när jag gör det.
Var i Ullared med finaste familjen =vi och bästa vännerna. Kroppen skriker gjorde det redan innan men själen fann ro.

Solen skiner är det nu det vänder?

Kollar lite datum som ska in i almanackan en hel del sjukhusbesök för både Malcolm och mig,samt bloggmiddag och tjejmiddag.....kan säga som så att jag ser enbart fram emot två av sakerna.;-)

Idag ska jag bara lulla rundor och fixa med det ny inköpta och tvätta lite,förbereda för kvällens familje städning och massa vila för jag ska klippas idag och det tar på krafterna vill jag lova,dock ingen färg denna gången får dela upp det för att undvika sängliggande dagen efter.

Nä kanske ska sätta igång lite musik och lulla litta, vad ska ni göra denna fina soliga ljuvliga dag?

Kommentarer
Emely Tuväng

Delta gärna i mina tävlingar:
http://emssan.blogspot.se/search/label/P%C3%A5g%C3%A5ende%20t%C3%A4vlingar

VECKANS BLOGG:
http://emssan.blogspot.se/2013/03/vinnaren-av-veckans-blogg-tavla-om_31.html

Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt!!

Ha det bra! /Em

2013-04-02 09:07:12
URL: http://www.emssan.blogspot.com
Anonym

Blogg middag lät intressant )) du jag kan hjälpa dig att dra i handbromsen ibland bara ett samtal ifrån ))) kramis

2013-04-02 12:56:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0