Beslutsångest

Ja vad ska man bjuda på för mat på lördag?! Beslut har nu äntligen fattats och jag ska handla hem allt idag!

Har lite att pyssla med här hemma också,fundera på lite delen. N vet hur jag är med alla slå detaljer hemma och dukning ,baking mm. Så idag får jag börja jobba på det.

En rolig sak är att lekstugan är såld! Hämtas till helgen. Men det är med sorg vi blir av med den,många härliga stunder har vi haft i och med den stugan. Melwin bad om ett minnesfoto min känsliga kille det.

Nu snöar det också kan det aldrig bara bli vår!! Längtan till Cypern växer sig starkare och starkare........drömmen och det blåa havet,poolhänget......förnyelse av våra löfte:-)
Ja vår och sommar helt enkelt ......barnen stönade och nästan grät när det snön kom och till och med lade sig!!!

Nä dax och sätta igång....puss på er!!


Ja just det en ledtråd var det ju också utlovat:-) fatta vad jag folkomligen älskar att vara den enda som har full koll på läget ....
Här kommer det "ni kommer inte tro era ögon"! Puss töser

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0