Budgivning och vi är med!

Nu har vi hittat det-huset som känns så rätt!!!
Budgivning har staratat och i är med-men känslan säger tyvärr att huset ej kommer bli vårt i underbara Bara!

Vi får väl se!

Du anonym som kommenterade mitt inlägg igår-nej banken vill ej låpna ut pengar till en kontantinsatts till oss men vi löste det ändå.

så vi får se när budgivningen stoppas och om det blir vårat hus! Underbara BARA kan det bli bättre- ja jo Brösarp vinner väl allt. men ute bland fälten finns ändå Bara men ändå nära till stan för de som vill ha det! jag tillhör ju inte riktigt det folket känner jag-jag tillhör dem som vill komma hem nu-komma hem till lugn och ro-finna ro!

Håll tummar och tår ja allt ni kan hålla i.............uppdaterar när vi vet mera!

Kommentarer
Petra

tack!



håller tummarna för er

2009-05-12 11:55:06
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
milla

lycka till

2009-05-12 21:18:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0