Då har man tisdag i blodet igen-det man missat det tar man igen!

Japp idag är det tisdag-var hemma från jobb igår-Morgan var dålig så jag och barnen hade en riktig mysdag-med vackert väder.
Idag är det riktigt varmt i solen-underbart-självklart vill jag ha sommar! Men gärna en sen eller en väldigt lång för vi ska ju ha sen semster och jag vill ha fint väder när Morgans bror och hans underbara fru Holly med barn kommer hit. Saknar Holly jätte mycket. Holly I miss you a lot!

idag är det tisdag och jag har bara idag och imorgon att jobba-men idag ska jag på ngt riktigt skoj-tjejmiddag! den går av stapeln kl 21-då tar vi ngt starkt i glasen-lirar litta poker-skrattar och gråter om vartannat.....kl 22 är tjejmiddagen slut och jag återgår till verkligenheten som jag drömt mig in i-drömmen på wisteria lane!
Kommer jag att bli en bree när jag flyttar till bara eller, Lynette med busiga barn+ tävlar man i Bara om finast trädgård,uteplats,fasad. eller vems barn som hittar på mest hyss? Mina barn lär nog bli kändisar haha

men som sagt imorgon är det fredag-vad skönt att den kom på en onsdag denna veckan ;-)
På lördag ska jag få träffa några vänner som jag sett väldigt mycket fram emot att trägga P och S och deras lille T-ska bli så kul! Och S hos oss får man komma som den man är-så är det bara!

Men snart väntar en rotfyllning på mig-underbart eller húr!

adjöken på er......


måste bara säga en sak till

Min 3½ åring har väldigt mycket för sig just nu-mycket tankar-vi har köpt nya burkar tillbarnen på tupperware-de fick varsin färg och storlek. Igår lade jag i apelsin klyftor i burkarna innan vi gick ut så vi kunde festa pådetta ute. men när vi fick burkarna berättade jag ju att man ex kunde ha mackor i dem. Så igår när vi gick hem från BVC säger Melwin,
"mamma det är så knasigt"
Vaddå frågade jag
"Jo pappa lade apelsin i burkarna och inte macka!"
men det var väl gott sade jag-man kan lägga mycket i burkarna ni fick.
"Men mamma frukt var faktiskt ingen bra idé-mackor är mycket bättre idé"
Han är bara så underbar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0