idag fylldes jag av sorg och glädje

Idag läste jag en god väns blogg..............jag fylls av sorg,för världen är inte rättvis alls............samtidigt fylls jag av glädje för hon skriver så bra saker-saker man rätt gärna glömmer.

det kan glädja både dig själv och andra att bara le,möta någons blick-någon som säger fan vad bra du är!(jag vet Morgan att jag inte är så bra på detta-men jag tycker faktiskt att du är bra bättre bäst)


Nu till igår-det blev en känslomässig kväll med väninnorna-men innan detta ringde jag upp min goda "nyfunna" väninna E i Hököpinge-hon får mig att le känna glädje- så mycket-hon är bara för go-jag vet att du läser och du skall veta E att jag är så glad att jag fann dig mitt i allt"elände",och att vi fortfarande håller ihop-jag saknar dig och ser fram emot att ses snart.

Efter detta ringde min andra vän sedan 14-15 år tillbaka-än idag får vi varandra att skratta,än idag kan vi få varandra att komma till insikt,än idag ger i allafall hon mig trygghet i tillvaron,och än idag retar vi oss på varandra då och då-men än idag är vi vänner,vi har valt olika stigar ibland-men vägarna har alltid fört oss till varandra-och det är skönt för det är en trygghet!

idag är en regning och trist dag-men hoppas den går snabbare än igår,hoppas hoppas.
Vad ska ni själva göra idag?

Kommentarer
Petra

Ja, tycker bara att det är magar överallt.

Hoppas att du får bra en dag!

Hälsa familjen

2009-05-27 10:29:25
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Anonym

Hej såg att det inte blev av med bakken synd ju!

hoppas att du fick en bra magkänsla av din kommande arbetsplats ha det gott husägaren:)

2009-05-28 21:35:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0