jag är kär i en dröm!

Då blev det ju verklighet-jag fick mitt radhus i underbara BARA-värbyängen 83!
Granne med en av de godaste vännerna vi här,min kusin,ja och många fler. Äntligen kan jag få komma hem och finna ro.
Jag längtar så till hösten nu-men ett problem kvarstår och det är dagis-utedagiset som är privat har 1 års vänte tid :-( kommunens kontaktperson kommer tillbaka på måndag men det finns inte fler ute dagis i Bara då får de börja i klågerup.Men det var en liten fågel som viskade i mitt öra att kommunen skulle öppna en ute avdelning i Bara-då akn de göra det i september tycker jag ;-)

Men men det problemet får jag bita i på måndag.
Goda nyheter Melwin är inte gluten allergiker-laktos proverna har vi ej fått besked på ännu.

Vi blev utbjudna av lite vänner att fira vårat husköp i helgen-men vi har ingen barnvakt-så det verkar som om det blir hemma hos oss istället.

idag är det som bekant fredag underbara fredag!
Idag ska vi tvätta och bara busa och mysa md våra guldklimpar,Melwin och Malcolm. Så busig malcolm har börjat bli,han springer nu,klättrar i soffan,knips,gömmer sig,skämtar med en på sitt lilla vis-sedan är han visserligen supermammig men i nuläget bekommer det inte mig så mycket för jag är ju inte hemma på dagarna.

Imorgon skall hela familjen wallén gå på teater i folketspark-ja en och annan karusell blir det nog också. sedan kallar lördagskvällen på oss-och om jag får bestämma blir der ännu mer lekar och bus.

ha det bäst så länge

Kommentarer
Snusan

Grattis till huset! Verkar som Morgan starkt jobbar för att busungarna ska gilla pappa mest:-)Eller att vi andra ska tro det åtminstone.

2009-05-15 07:58:04
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0