kan inte sova-tänker för mycket!

Var hos banken igår därav min sömnlöshet-det är ju som bekant tuffa tider-och få ett lån utan kontantinsatts verkar vara ett rent helvete!

Så just nu ligger det i bankens händer om vi får ett hus i underbara Bara inna vi blir gamla eller inte..........där av min sömnlöshet försöker hitta lösningar för att få ihop en liten summa pengar som hjälp på traven-men men vi får se.

I övrigt en innehållsrik helg som varit
valborg=kalas
1 maj =demonstration och folketspark
2 maj=möhippa för en vi känner
3 maj=grattade en underbar vän som jag inte hade klarat mig utan


nu en ni vecka nya tag

imorgon tupperware party!

Kommentarer
Josefin

håller tummarna att banken lånar ut till er...håll oss informerade..

ha en bra dag



kram josefin

2009-05-06 08:58:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0