Ojoj vilken torsdag!

ja den var så innehållsrik att jag inte kunde bloga igår för jag var tvungen att ta till mig dagen och låta den smälta.

Jag skulle på konferans på St Gertrud för oss som arbetar inom äldreomsorgen-trevligt-men resan till St gertrud var inte så trevlig eller hur man skall säga-först ska jag ta bussen-tar bussen åt fel håll så jag får nu leta upp nästa buss som går till caroli-väl här dunkar huvudet-Louise du behöver PEPSi eller KAFFE!!!! Så in på espresso house beställer en latte-underbart går ut i solen för att vänta på en gammal kollega-vad händer jag tappar halva latten i marken-min vanliga tur. men men inge större fara. Väl inne på konferensen så var det en kanon föreläsare första passet som handlade om hur man möter besvärliga människor,vem är jag?vilken färg är jag? vet du vilken färg du är?
Hur som  helst skrattade vi alla hjärtligt samtidigt som jag lärde mig mycket och tog till mig ännu mer kunskap. Tack Carl Fredrik Bennet för din enorma kunskap och skicklighet att lära ut.


väl på väg hem med bussen på rätt håll-fick jag kämpa för att inte asgarva! Buss chauförren var väldigt trevlig konstigt nog ,-) men satt och sjöng eller det lät mer som grymtningar av ngt slag-men han förgyllde nog mer än min avslutning på dagen för jag såg fler som satt och log och tittade ut i fjärran Malmö-men kul var det och´som jag skrattade inom bords och bara satt och log.

Efter en dag på stan i city liksom-blev jag väldigt fundersam ganska så direkt-på södervärn inte en brevlåda så långt mitt lilla öga kunde nå-ej heller vid carolicity-då gick jag ner till drottningtorget också...så brevet fick följa med hem igen till närmsta brevlåda där. Är det så "ute" med vanlig post nuförtiden?


Så torsdagen var riktigt bra-hoppas nu på en kanon fredag också-vet bara att jag coh min man ska på skånemässan och strosa rundor-´kan vara mysigt och kul det med-imorgon väntar barnloppisen!

Kommentarer
Petra

Du kan inte heja på Mff i en match mellan äckel AIK och djurgården.. ;)

2009-05-29 11:19:59
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
LENA

Fin blogg! Allt bra med dig idag? :) Kram

2009-05-29 16:10:23
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Petra

Då får du vara med och tävla!!

Den hade verkligen passat dig!

2009-05-29 18:18:51
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Petra

mmm Barnmisshandel att lära ungarna att säga nå så fullt.. Melwin får komma till mig så ska jag lära honom bättre... Hellre MFF än AIK

2009-05-29 18:20:31
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0