onsdag underbara fredag!

jaha imorgon blev jag och mina barn tillfrågade om vi ville följa med till skånesdjurpark,beskymmret är ju min goding Malcolm han blir åksjuk nästan på direkt-så vi har valt att följa med jag och Melwin men rätta oss efter godingen. sp vi kör när Malcolm vilar middag-sedan får vi stanna kvar till typ 18.30 på kvällen-så här får vi alltid göra så fort vi ska längre sträckor.....tråkigt för oss andra men det bästa för malcolm,fick göra likadant med Melwin när han var liten. Så jag och barnen skall ha en heldag imorgon hade vi tänkt oss.


Jo röjningen har börjat,skötbordet som vi ej använder längre såldes igår för en bra peng-lades i spargrisen till huset. Sorteringen är i fullgång,ska stå på barnloppis nu den 30/5 och sälja av barnkläder som ej används mera och leksaker.så blir man av med det.
men som sagt idag är det fredag..........kan det bli bättre?!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0