Sicken helg!!!

Det är med blandade känslor jag tar måndagen i mina händer!

vad har helgen då bjudit på
Min underbaraste vän Panda kom hem till oss och vi bjöd på middag-han umgicks med våra underbara barn-kvällen kom och med den kom även en anna god vän Per! Långa diskussioner om livet även denna kväll-de kördes hem av mig så jag var hjemma vid 03 alldeles för sent när jag gick upp med maloclm06.15 :-)

lördagen bjöd på vila middag för min del,leka med man och barn, goda vänenn cia fick med mig ut-i lördags ångrade jag inget i söndags det mesta-fy vilken bakfylla-dock ingen spya!!! REKORD! men jag kan bara säga så mycket som att jag går inte till swong in fler ggr gick dit sjöng karaoke bjöd på mig själv,skulle dansa schlager men nej tack,inget kul ställe alls,tog oss vidare till harrys - mycket trevligare eller vad säger ni?

söndag underbara söndag
Åkte hem till per lämnade saker tittade på vårat underbara hus bredvid per som jag så gärna vill ha-tagit kontakt med olika banker så vi får se vart det barkar idag-vågar inte hoppas för mycket och det gör mig ledsen!
Sedan hälsade vi på min underbara kusin och hennes fina familj.
efter detta hem till svärmor-jag däckade-blev bjuden på mat och bakfyllan släppte.

Efter detta måndag-nya cellprover skall tas-usch hatar detta! I övrigt blir det nog en lugn måndag-men om jag känner mig själv och mina känslor rätt-kommer känslorna inte vara så lugna-idag är jag orolig och ledsen i kroppen.


hur ser eran helg ut?
jag ser redan fram emot nästa-hela familjen ska på teater-träffa våra gamla fina grannar som lämnat oss.
vem vet kanske lite brännbollmed kompisar vi får se vad helgen och orken har att ge!

Kommentarer
Anonym

hoppas det gick bra med nya proverna , vad skall de göra ?!

jaså du rekommenderar inte swing in s slager? tänkte sticka dit men vi får väl se kram sköt om dig

2009-05-11 22:17:22
Cia

Håller helt med...inte Swing igen för mig heller. Men visst hade vi det kul på Harrys!

2009-05-12 18:08:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0