Tisdag underbara tisdag!

Tisdag så skönt jag gillar tisdagar!
Men idag gillar jag inte min kropp-ryggen smärtar-jag kan inte sova-har mycket tankar i huvudet-blir så arg på min rygg vill ju bara fungera liksom. Men trots att det gjorde ont cyklade jag till jobb idag-jag behöver mation samt att miljön behöver mindre avgaser!

Ikväll är det min kväll-kan nästan tycka att tisdags kvällarna ibland är bättre än en fredag kväll....det är då jag städar litta-fixar litta,sjunker ner med mitt pepsiglas och en glass i soffan med mina fina väninnor-just nu går vi igenom en sorg efter att ha förlorat en väninna i en olycka-trodde inte att vi skulle sakna henne så mycket!(För er som inte följer min blogg så är detta inte verklighet)ikväll vet jag inte riktigt vad vi skall hitta på är inte riktigt upplagd för poker!

Jag skulle inte hälsa på mitt nya jobb idag det blev framskjutet två veckor-tradigt men sant!
Nä nu kallar kroppen på kaffe och det känns som om jag behöver två koppar idag!

Vet ni vad????8 veckor kvar nu till min tillflyktsplats! Brösarp!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0