you are the rose of my heart!

Har precis tittat på vänners bröllopsfilm.............så vackert så underbart jag bara älskar bröllop-har 2 st att se fram emot nu i sommar..jag längtar. Men samtidigt kommer en annan känsla fram..............jag vill uppleva det igen-den dagen som var så underbar! Våran bröllopsdag-jag minns det som igår.........fy vad tiden går fort!

Men jag vet att vi kommer göra det igen - ja jag och Morgan kommer att gifta oss igen-men fortfarande med varandra. Vi har gett varandra något av det finaste man kan ge en person-sin kärlek,ömhet,hela sig själv,sitt liv! Tillsammans har vi skapat LIV! Det finaste jag har mina älsklingar Melwin och Malcolm-de mest underbara barn som finns.

Men tanken kan ändå inte släppa mig-det är kanske konstigt men jag saknar mitt Bröllop! alla planeringar,spänningar,glädje och tårar!

Jag höll ett tal till min man då han hade gått färdigt sin utbildning-jag frågade samma sak som jag gjort mer än 1 gång i månaden sedan 4 år tillbaka-kan vi flytta till Brösarp-svaret har alltid blivit NEJ LOUISE! Sedan formulerade jag om frågan kan vi någonsin flytta till UNDERBARA BARA-svaret blev jag vet inte det Louise-det hade varit så underbart-men det är svårt Louise-med tanke på huspriser osv.........men nu några år senare flera husvisningar senare-så står vi här i våran 4-a i Malmö och ska flytta till UNDERBARA BARA i höst och innan dess ska vi till mitt Brösarp-stället där själen finner ro!

Men nu ska jag sluta vara så nostalgisk-men kort sagt det jag ville få fram i detta inlägg är att jag är väldigt lycklig! Jag har man,barn-hus-och Brösarp-ja och såklart alla släktingar och vänner er ska jag inte glömma!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0