att vara Louise

Fick kommentaren i förra inlägget om "att vara Louise" är ngn speciell term?
Ja det är kanske det vad vet jag men för mig är det att vakna på morgonen och känna mig fit for fight-orka vara med mina barn-vänner-hitta på saker hela tiden! Gasen i botten med andra ord och hjärtat på rätta stället -då är jag mig själv- så JA det kanske är att vara Louise ;-)


Nu skall jag fortsätta tänka för mig själv lite -tänka hur jag och min man skall göra i barnens uppfostran-Malcolm som biter och slåss och Melwin som skriker och gnäller-hmm men ändå är så fina underbara gossar-hur som haver så kommer vi väl på koden snart hoppas jag ;-)

trevlig kväll på er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0