det var det!

Ja sitter fortfarande här med en nacke som inte mår så bra.
Malcolm skulle göra svettest-men svettades ej-de vill utreda samt med alla förhoppningar utesluta Cystisk Fibros-så nu kommer han bli kallad till Lund igen där de kommer söva honom-gå in med kamera i lungorna och kolla upp saker och ting i honom bla flimmer hår-vår lille kille våran kämpe!!!

Melwin har en"period" nu verkar det som-väldigt gnällig,bråkig,snutig-verkar lite deppig-ja som barn ska vara ibland i den åldern antar jag -känns som en liten tonåring ;-)

Jag håller på med inbjudningar till Morgans 30 års fest så kul det skall bli-det är kul att planera det!!

Jag var själv på en vanlig röntgen häromdagen-jag satt där i väntrummet och iaktog väldigt många människor-det var 3-4 människor som verkligen fångade mitt intresse- paret som grät i väntrummet-jag undrar så varför de satt där så lugnt men ändå så oroliga och upprivna-damen som kom in med matchande rutig kjol,blus,likadant rutig väska och skarfs-en riktigt fin dam-denna fina dam valde ett relativt rent bord och stol, drog en stol mot sig och tog av sig skorna för att avlasta sin fot-denna damen visade då både sina knästrumpor och underkjol som kasat ner haha fina damen det-sedan var det tjejen i min åler som satt och väntade med sin mamma jag kunde känna hennes smärta verkade som om hon hade ont i axel och nacke,hon var likblek och såg ut som hon skulle svimma viljen minut som helst,ögonen tårfylldes då och då,sedan var det damen i rullstolen som satt och sov i sin rullstol-då kom undersköterskan i mig fram damen höll ju på att ramla av stolen och ingen verkade uppmärksamma det-jag lovar hade hon trillat hade ingen vanlig medmänniska hjälpt henne uatn väntat tills personal sett vad som hade hänt-möjligtvis hade ngn sagt till personalen.Som tur är kom det en personal och kallade in henne precis innan hon höll på att falla av stolen-kände en otrolig lättnad då!

Det var bara tjejen med den obeskrivliga smärtan som satt kvar när jag kom ut från min röntgen-inte paret som grät,inte den "fina"damen inte tanten i rullstolen.
Det är ganska kul att iakta männiksor spekulera i vad de har för liv osv ibland när man sitter där och har det så tråkigt som man bara kan ha det-jag satt ju bara där och väntade och fick ngt spännande ut av det-lite som att skriva "väntbok"- tänker nog göra det fler ggr för man iaktar väldigt mycket på olika ställen :-)

Idag skiner solen igen i underbara BARA-vi försöker få till en gräsmatta här hemma-lättare sagt än gort-men skam den som ger sig.

snart firar jag och min man 3 årig bröllopsdag-vi har lyckats få barnvakt till detta-ska bli skönt att bara komma bort och skämma bort oss för en dag-bara slappa eller iallafall försöka:-) ska bli riktigt mysigt bara han och jag!

Jag har nu fyllt i 3 tjocka formulär till smärtenheten i Lund detta skall postas idag-hoppas jag kommer till snabbt för detta är väldigt påfrestande både psykiskt och fysiskt-jag vill bli den mamma jag är igen!!!Jag vill bli mig själv!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0