en helt ny värld

eller inte :-)

Haha men det börjar bli vår i mitt underbara BARA-så fint så med vårblommor i krukorna.
Påsken har gått förbi-och här hemma vill inte sjukdomarna släppa oss.
Malcolm är ständigt kass- har precis avslutat en 14 dagar antibiotika kur-vad händer ungen lyckas ändå bli sjuk med hög feber och allt där till så vi fick spendera dagen hos både öronläkare-där det beslutades om operation öron/polyper-sedan fick vi åka till vårdcentralen där de satte denna hemska påse på snoppen som de skulle samla urin i-minns så väl när Melwin fick detta på sig denna paniken-men det slutar inte här ack nej-förra veckan fick han göra en hjärtlungröntgen-besöka akuten då han fick feber under antibiotika perioden-denna veckan skall han genomgå ett svettest även detta i Lund-så NÄ detta verkar vara en NEVER ENDING story- men jag försöker se det hela positivt efter regn kommer solsken "och en vacker dag kommer denne otroligt tuffa kille klappa morsan på huvudet och säga"det löser sig morsan-det är lugnt" haha


Jag mår inte mycket bättre med min arma nacke  så nu kommer jag att bli remiterad till ett whiplash team i Lund för att få hjälp-undertiden fortsätter jag med tabletter och sjukgymnastik. som jag sade till läkaren idag-nu drömmer jag om mirakel för jag vill jobba och det viktigaste av allt jag har lovat mina pågar att det blir en sommar hos pippi och karlsson i år igen-och vi ska nog ta en tripp till göteborg-men som jag mår nu kan vi ej planera ngt för vi vet ej hur jag mår.

I övrigt planerar jag mannens 30 års galaj litta-drömmer om sommaren på vårat fina nya teak trädäck och nya fina teak utemöbler-våran nya fina lokomotiv grill-och detta skall jag få uppleva med min fina man och underbara pågar.

Nä nu ska jag se positivt på denna dagen-det är Desperata hemma fruar idag-detta kommer jag fira med pepsi och kanske ett äpple eller glass- måste börja tänka på vad jag stoppar i munnen har jag märkt- hmm det är sant som de alltid har sagt-livet förändras när man närmar sig 30!  Usch ryser i hela kroppen ;-)

ha en fortsatt bra kväll-jag hoppas att lillebror får en bra natt- våran lille Malcolm-vi behöver dig Malcolm ju mer än du tror!
Melwin han var en så fin storebror idag hjälpe sin mamma att ta hand om en sjuk lillebror-efter vi hade ätit så beslöt jag mig för att bjuda på glass för de var så duktiga och för att Malcolm dricker så dåligt-sedan avslutade vi kvällen med ett mysigt bad.
nu ligger lugnet över Bara bröderna Wallén somnade som vanligt 19.00 diskmaskinen diskar för fullt jag bloggar och kollar mail i soffan och tittar på den otroligt snygge snickaren i äntligen hemma ;-)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0