herre min gud!!

Japp sicket elände!
Vad händer igår?tyckte Melwin verkade hängig och blek-tog en temp 39.8!!!
Så i med alvedon-sedan somnade han på kvällen efter ett bad-men bara en stund-har varit vaken eller yrat hela natten-givetvis första natten Malcolm klarade sig bra denna veckan utan inhalation-alvedon-ja hela den fadderullan-ajälc kom jag ej till ro förrens vid 01 tiden då jag hade å ont i min förbannade nacke!!!Får frispel på detta skitet!!!

Nu sover Melwin igen har har så ont i ögonen och huvudet-är ganska ljuskänslig-orkar ingenting alls stackaren
Malcolm min tuffing han kämpar på-piggare idag -men fortfarande kass-imorgon väntar stora undersökningarna i Lund-idag fick han följa med pappa på jula-vilket han tyckte var mysigt :-) Jag med lite tyst i huset ;-)

Nu lagar vi fick och pantoflor till middag-blir litta tidig middag idag-men ingen har velat äta här hemma alls idag så jag tror det blir bäst så.

Hoppas att jag/vi kan kolla på jätte snygga gröns dynor till utemöblerna i morgon-hittade supermysiga på JYSK-men tror jag har hittat andra vi gillar på mer skåneplantor-vi får se vad priset säger.

Nä vet ni vad-min man har inhandlat en ny efterlängtad stereo till våra barn så de kan lyssna på musik och cdsagor på ovanvåningen-tror vi hittade en bra nu som passar bra där uppe-kanon nu när båda är kassa också.

Nu ska jag vila nacken lite samt ta itu med min vilding=Malcolm-duka bordet-ev väcka Melwin-äta-duka av fylla diskmaskinen-vila igen-ja så går hela veckan alla dagar och år :-)..........

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0