om ca 2 timmar för tre år sedan

Ja för tre år sedan om ca 2 timmar blev jag fru Wallén-en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!
Allt var så underbart-allt var så OSS!
Jag fick vara "Sessa" för en dag och fru för hela livet!
Den dagen lovade jag och min man varandra evig trohet-enbart döden kan skilja oss åt! Kärleken är det vackraste och dyrbaraste vi har.
Men vet ni? Min man är inte hemma idag :-(
Vi firade bröllopsdag i helgen i stälet och åkte bort och umgick lite vuxet eller hur vi skall uttrycka oss ;-)
Mina tankar går hela tiden till min ögonsten Malcolm-det får vara bra nu det måste vara det! Men men tiden får se vad läkarna säger om det viktigaste vi har. Våran Lillebror!!!

Melwin han börjar bli stor och det är inte lätt för honom detta-det är tufft och jobbigt! Det vet vi ju alla.
Haha jag sitter här och grämer mig för jag börjar se gammal ut och känne mih äldre för var dag som går-men innerst inne vill man bara tjejen på 16 år som kunde göra lite som hon ville-men i det stadiet tyckte man ju att livet sög rent ut sagt-snart tar folk studenten hur kul var inte det'!!! Fylla 20!!!Sedan började mitt liv-vid 23 blidde jag mamma för första gpngen-jag föredrar nog detta livet-men det jag vill ha sagt att ibland vill man bara känna sig ung i igen!!!
Eller som en persin sa till mig-se dig själv som en mogen kvinna--yeh right-jo det ör jag väl visserligen-me seriöst jag är 28!!!För mig är mogen kvinna ngn i 40 års åldern!!!!
Nä jag är Louise-vild och villig haha
Världen bästa mamma till pågarna
Sötaste systern
Bösta frun-vet de som är avis ;-)

Nä nu tar denne svensken ,laptopen och lägger ifrån sig,vilar nacken litta-jo som jag nämnde så jag och banen ska fira bröllopsdag idag-blir väl litte geggamoja tillverkning i trädgården och mora träsk om Malcolm får betsämma-får Melwin bestämma-gärna geggamojja,ka rullor,kolla lite på datorn-läsa och diskutera livet!

Får jag bestämma går ag med på det mesta idag-barnen lägger sig som vanligt 19.00-då tar jag mig själv min läsk och en glass och slänger moi i soffan och bara chillar -för det gör jag ju annars- egentligen vill jag så-men maskinen är i sönde roch jag orkar ej så mycket-sortera saker-orkar ej arbeta för mycket med armarna kan ej lyfta-planetar litta-måste hitta ju "de" zink krukorna jag vill ha-hmm vem vet kanske blir ett glas läsk på baksidan och drömmer om sommaren istället- för denne svensken håller på att få panik på att ha whiplash och vara helt jävla handikappad- nä nu ska jag ej bli arg-idag är en kärlekens dag-snart står jag brud ju ;-)

Kommentarer
Olaimoa

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-04-07 10:42:35
URL: http://olaimoa.bloglyric.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0